Klantenservice

Bij Bellacon hechten wij veel waarde aan klantvriendelijkheid. Heb je een vraag of klacht? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenservice.

Hieronder hebben wij veelgestelde vragen op een rij gezet. Wellicht staat jouw antwoord hiertussen!

💬 Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats het gewenste product in je winkelwagen en volg de stappen in de checkout om veilig af te rekenen via o.a iDEAL, Klarna, Visa of Mastercard.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je contact opnemen met support@bellacon.nl om een wijziging of annulering aan te vragen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren iDEAL, Klarna (achteraf betalen), Visa, Mastercard en Apple Pay. Alle betalingen verlopen veilig via een versleutelde verbinding.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij leveren binnen 7 tot 14 werkdagen in Nederland en België.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code per e-mail om het pakket te volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is gratis bij bestellingen boven €25. Onder dit bedrag betaal je €3,95 (Nederland) of €4,95 (België).

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt binnen 14 dagen na ontvangst een retour aanvragen, mits het artikel ongebruikt, ongedragen en in de originele verpakking zit.

Hoe vraag ik een retour aan?

Stuur een e-mail naar support@bellacon.nl met je ordernummer, reden van retour en eventueel een foto. Na goedkeuring ontvang je retourinstructies. Bekijk voor meer informatie ons retourbeleid.

Moet ik verzendkosten betalen voor mijn retour?

Ja, de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg dat het pakket goed verpakt is en het is angeraden om een traceerbare verzendmethode te gebruiken.

Kan ik een artikel omruilen?

Ja, stuur eerst het product retour en plaats daarna een nieuwe bestelling van het gewenste artikel.

Zijn jullie producten dierproefvrij?

Ja, alle beautyproducten van Bellacon zijn dierproefvrij en zorgvuldig getest op kwaliteit en veiligheid.

Waar worden jullie producten gemaakt?

Onze producten worden zorgvuldig geselecteerd bij internationale leveranciers die voldoen aan onze kwaliteitsstandaarden.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Neem direct contact op met support@bellacon.nl met foto’s of video’s van de schade, dan lossen we het snel voor je op.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons bereiken via support@bellacon.nl of via het contactformulier op onze website. We reageren binnen 24 uur op werkdagen.

Hebben jullie een fysiek winkeladres?

Nee, Bellacon is een online webshop gevestigd in Nederland. Wij leveren onze producten rechtstreeks aan huis via DHL en PostNL.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag.